65+ en moeite met lopen, balans of bewegen in de algemene zin?
Lees hier hoe wij kunnen helpen.

Huisregels

Om jou zo goed mogelijk te helpen zijn er huisregels opgesteld die de veiligheid en de kwaliteit voor jou waarborgen. Voorbeelden die in de huisregels staan zijn onder andere informatie over; hygiëne, veiligheid en de afspraken omtrent het behandeltraject. Door het lezen van de huisregels en het verschijnen op de eerste afspraak ga je akkoord met de voorwaarden die gelden bij Jau®.

We gaan ervan uit dat een ieder zich volgens de algemeen geldende normen en waarden gedraagt.

Rookvrij
Help mee en laat kinderen rookvrij opgroeien. Samen gaan we voor een Rookvrije Generatie!
In en rondom de praktijk geldt dan ook een geheel rookverbod .

Parkeren

  • Graag de fiets of auto zodanig parkeren dat anderen daar geen overlast van ondervinden.
  • heb respect voor de mindervalide parkeerplaatsen en gebruik deze niet onnodig.

Ontvangstruimte

  • Wanneer je reeds een afspraak hebt, hoeft je jezelf niet meer te melden bij de receptie, maar kun je in de ontvangstruimte plaatsnemen. Jouw behandelaar zal je dan op de afgesproken tijd ophalen.
  • Wanneer je 10 minuten ná het verstrijken van de begintijd van je behandeling nog niet door jouw behandelaar gehaald bent, meld je dan bij de receptie.
  • Wanneer jezelf of jouw kind tijdens het wachten speelgoed gebruikt of lectuur leest wilt je dit dan opruimen voordat je de wachtruimte verlaat.
  • Kinderen dienen onder toezicht van ouderen (in de wachtruimte) te verblijven. Hollen/rennen en geluidshinder wordt als niet prettig ervaren .
  • Als er gebrek is aan zitruimte, geef dan voorrang aan mindervalide personen.

Je afspraak

  • Jau® aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor persoonlijk letsel van cliënten welke zich niet aan de instructies van de fysiotherapeut hebben gehouden.
  • Je wordt verzocht bij elke behandeling een handdoek mee te nemen.
  • Als de behandeling ook in de oefenzaal plaatsvindt word je verzocht passende kleding en schone (sport)schoenen te dragen.
  • Bij verhindering word je verzocht tijdig af te bellen. Wij zijn genoodzaakt om de gereserveerde tijd voor een behandeling, die niet tenminste 24 uur van te voren is afgezegd, bij jou in rekening te brengen. Bij geen gehoor of buiten de openingstijden (dus ook in het weekend) kun je een bericht inspreken op ons antwoordapparaat.

Je eigendommen

  • Als je een jas of ander eigendom aan de kapstok of in de wachtruimte achterlaat let dan op dat daar geen waardevolle spullen in aanwezig zijn.
  • Jau® is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor verlies of diefstal van eigendommen uit de wachtruimte
  • Jau® is niet verantwoordelijk voor diefstal van eigendommen in het pand of buitenterrein (auto, fiets).

Calamiteiten

  • In geval van calamiteiten dien je de aanwijzingen van het personeel of de hiertoe bevoegde instantie (politie, brandweer) op te volgen.


Tot slot
Voel je vooral welkom.

Contact

Neem eenvoudig contact met ons op. Dit kan via de onderstaande opties; ons contactformulier of ons telefoonnummer.

Cookies