65+ en moeite met lopen, balans of bewegen in de algemene zin?
Lees hier hoe wij kunnen helpen.

Klachtenregeling

Heb je feedback voor Jau® of een klacht? Meld het ons.
Omdat we op de best mogelijke manier willen helpen is jouw feedback van belang.
Feedback kan gaan over elk aspect van onze dienstverlening, vanaf het eerste contact tot en met de evaluatie achteraf. Als wij je op enig moment beter kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Als je een klacht hebt betreuren we dit ten zeerste. Bij Jau® doen we er namelijk alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Uiteraard nemen wij een klacht zeer serieus. Mocht er daarom een klacht zijn, stuur dan een e-mail naar info@jau.nl. Er wordt dan binnen 5 werkdagen contact opgenomen en gezocht naar een oplossing.

Wordt de klacht toch niet naar tevredenheid opgelost?
Dan kun je het klachtenformulier invullen en opsturen naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klacht wordt dan binnen twee weken in behandeling genomen. Indien je meer informatie wilt of vragen hebt over de klachtenprocedure kan dit via klacht@keurmerkfysiotherapie.nl

bron: Keurmerkfysiotherapie

 


Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg;
Sinds 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) van kracht voor ( onder andere ) klachten en geschillen. Deze wet regelt hoe klachten over zorgaanbieders ingediend kunnen worden en hoe opvolging moet worden gegeven aan de klacht.

Op grond van deze wet moeten alle zorgaanbieders een klachtenregeling hebben, aangesloten zijn bij een geschilleninstantie en een onafhankelijke klachtenfunctionaris aanbieden. Jau® is aangesloten bij De Stichting Keurmerk Fysiotherapie, zodat de klacht onafhankelijk beoordeeld en behandeld wordt.

Contact

Neem eenvoudig contact met ons op. Dit kan via de onderstaande opties; ons contactformulier of ons telefoonnummer.

Cookies