65+ en moeite met lopen, balans of bewegen in de algemene zin?
Lees hier hoe wij kunnen helpen.

Clientinformatie

Beste Client,

Het gaat bij Jau® om jou en wij zijn overtuigd dat een goede samenwerking leidt tot kwalitatieve zorg. Een samenwerking die begint tussen jou en Jau®. Een onderdeel van de samenwerking is een akkoord van jou op de voorwaarden en het behandeltraject/de interventie.

De voorwaarden
Om de samenwerking te verduidelijken zijn in de onderstaande hoofdstukken de voorwaarden toegelicht.

  1. De rechten en plichten van de cliënt in de zorg
  2. Jau® privacy beleid.
  3. Jau® huisregels.
  4. Jau® klachtenregeling.
  5. Jau® tarieven.
  6. Jau® betalingsvoorwaarden.
  7. Jau® welkomstfolder


Het behandeltraject/de interventie.
Wij zijn dankbaar jou te mogen helpen en gaan daarom alles in beweging zetten om jou te ondersteunen in jouw proces. Dit doen wij niet alleen; een multidisciplinair team en zorg- en beweegnetwerk zal klaarstaan om jou de zorg te bieden die jij nodig hebt. Tijdens de eerste afspraak (of tijdens een evaluatie) bespreekt jouw behandelaar het behandeltraject, de (volgende) interventie. Samen met jou gaan wij altijd voor het hoogst mogelijke resultaat.


Jouw akkoord
Wij geven in het cliëntenportaal (jau.mijnzorgepd.nl) de mogelijkheid akkoord te geven op het bovenstaande.
Lukt het jou niet om in te loggen en/of akkoord te geven in het cliëntenportaal? Lees dan op deze pagina de documenten door. Voorafgaand aan de eerste behandeling gaat Jau® ervan uit dat je als client de gegeven informatie gelezen hebt en akkoord bent met alle gegeven informatie en de ingezette interventie.

Ben je niet akkoord?
Geef dit dan direct aan bij jouw behandelaar.
Het behandeltraject wordt dan niet ingezet dan wel (stilzwijgend) voortgezet.

 

Alvast dank voor het lezen.

Namens het Jau® team
Met vriendelijke groet,
Michel Hofkens & Bouk Donckers

Contact

Neem eenvoudig contact met ons op. Dit kan via de onderstaande opties; ons contactformulier of ons telefoonnummer.

Cookies